چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات

چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات

چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات

چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات به عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین کنفرانس کشور در حوزه تحقیق در عملیات با مشارکت گسترده دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، انجمن‌های علمی و تخصصی مرتبط و مراکز صنعتی و خدماتی سراسر کشور در ۲۷ الی ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۰ در دانشگاه سجاد برگزار شد.

این کنفرانس شامل برنامه‌های متنوعی از قبیل ارائه مقالات علمی، تجارب مدیریتی، سخنرانی‌های کلیدی با حضور افراد برجسته داخل و خارج از کشور، میزگردهای تخصصی با حضور صاحب‌نظران دانشگاه و صنعت و مسابقات دانشجویی مرتبط بود.

در روز 25 مهر ماه 1400، آقای دکتر زهدی، معاون هوشمندسازی در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، به تشریح سامانه جامع پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری مشهد پرداختند که محصول شرکت دانش‌بنیان بهین ره‌آورد بهبود است.

همچنین در ادامه‌ی این کنفرانس در روز 27 مهر ماه 1400، آقای مهندس مظلوم‌زاده، مدیرعامل شرکت بهین ره‌آورد بهبود در کارگاهی با عنوان "سخنرانی انتقال تجارب مدیریتی شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه بهینه‌سازی" ضمن معرفی محصولات توسعه داده شده شرکت (مبتنی بر مدل‌ها و روش‌های تحقیق در عملیات)، به بیان چالش­ها و فرصت­های پیش رو در حوزه تحقیق در عملیات پرداختند.

منبع:

https://www.brb.co.ir/


0 نظر
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

شرکت دانش بنیان بهیـن ره‌آورد بهبود
شرکت دانش بنیان بهیـن ره‌آورد بهبود سیکا؛ سایه‌سار کسب و کار شما

با تایید این پیام، با سیاست حفظ حریم خصوصی و استفاده از کوکی های ما موافقت می کنید.