نشست مشترک با حضور معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ریاست پژوهشکده سوانح طبیعی کشور

نشست مشترک با حضور معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ریاست پژوهشکده سوانح طبیعی کشور

نشست مشترک با حضور معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ریاست پژوهشکده سوانح طبیعی کشور

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سوانح طبیعی، در این جلسه که با حضور عزیزاله مهدیان معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مجید جودی و حمیدرضا سهرابی مدیران کل حوزه بازسازی، امیرحسین گرکانی رئیس پژوهشکده سوانح طبیعی به همراه معاونین و مدیران واحدهای پژوهشی و مهندس ادریس مظلوم‌زاده؛ مدیرعامل، به همراه مدیران تحقیق و توسعه و پشتیبانی سیستم­های شرکت دانش بنیان بهین ره‌آورد بهبود، در پژوهشکده سوانح طبیعی برگزار شد.

در این نشست، سامانه یکپارچه ارزیابی و پایش آسیب‌پذیری سکونتگاه‌های روستایی که توسط شرکت دانش بنیان بهین ره‌آورد بهبود توسعه یافته است، ارائه شد و مورد استقبال معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفت. همچنین برخی برنامه‌ها و پروژه‌های پژوهشکده سوانح طبیعی در زمینه بازسازی و مسکن روستایی ارائه و بررسی شد.

طرح برنامه ملی تأمین اسکان دوره انتقال، بررسی مسائل حقوقی فرایند بازسازی سکونتگاه‌های شهری با تأکید بر بخش مسکن و ارائه اپلیکیشن زندگی با مخاطرات از جمله طرح‌ها و پروژه‌هایی بودند که در این جلسه توسط اعضای علمی پژوهشکده سوانح طبیعی ارائه و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

عزیزاله مهدیان ضمن اشاره به برخی تجربیات و مسائل در حوزه بازسازی به موضوع تغییرات جمعیتی در روستاها پرداخت و خاطرنشان ساخت که این موضوع در سامانه ارزیابی و پایش علاوه بر بررسی‌های کالبدی، محیط زیستی و ... مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این جلسه، اعضای جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در مورد جزئیات طرح‌های مطرح‌شده در این جلسه بیان کردند.

در پایان، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن با ابراز رضایت از عملکرد پژوهشکده سوانح طبیعی و اثربخشی آن، آمادگی این معاونت را برای حمایت از تحقیقات و پژوهش‌های پژوهشکده در حوزه بازسازی و مسکن روستایی اعلام نمود.

منبع:

https://ndri.ac.ir/IRHF-meeting

0 نظر
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند

شرکت دانش بنیان بهیـن ره‌آورد بهبود
شرکت دانش بنیان بهیـن ره‌آورد بهبود سیکا؛ سایه‌سار کسب و کار شما

با تایید این پیام، با سیاست حفظ حریم خصوصی و استفاده از کوکی های ما موافقت می کنید.